Fællesspisning
26.02.2024 kl. 18.00 - 26.02.2024 kl. 20.00
Roklubben, opholdsstuen

Fællesspisning

Så er det igen tid til hyggelige fællesspisninger i Roklubben.

Første gang bliver mandag den 30/10 og der er allerede fundet en gruppe på 3 til at sørge for mad til os Vi håber at mange (max 25) melder sig til denne madklub og fællesspisning. Ideen er, at en gruppe på helst 3 mennesker melder sig til at lave mad, købe ind, rydde op osv…. Alle giver en hånd med til oprydning bagefter. Udgifterne til maden deles mellem alle dem, der deltager og dermed oplever vi, at vi får lækkert mad til billige penge for dem, der har meldt sig til at deltage. Derudover så har vi altid en meget hyggelig aften sammen, hvor der sommetider har sneget sig lidt foredrag og sang ind, hvis nogen har noget at byde ind med. Vi satser på, at vi laver en fællesspisning ca. en gang om måneden, hvis det er muligt. Besværet med madlavningen går på skift blandt deltagerne - og vi satser på, og regner med, at dem der er med i denne madklub også er parat til at melde sig til at tage sig af det praktiske. Hvis man ikke lige ser sig selv som en ørn til madlavning, kan man hjælpe og asistere med indkøb, borddækning, oprydning m.m. Hvem ved - måske har man skjulte talenter?? Så der er ingen undskyldning for ikke at melde sig. Det er, i øvrigt meget hyggeligt at have en eftermiddag i køkkenet sammen - og derefter en hyggelig aften med de af roklubbens medlemmer, der har tilmeldt sig.

Venlig hilsen

Sonja